erm lmk if the background is too much thx -aiden
oh! and i forgot to say. if you want to check out the guts of this page, check out the codepen for it! feel free to remix it yourself, but credit is much appreciated ^^ !! anyways...

WHAT IS A """"JACK ARIC?""""

jack aric comic is a webcomic made by aiden r (me!!!!), having the first issue being uploaded on march 16, 2022!!! there are 6 comics (plus 3!!! unuploaded zines (i will post them soon here but they can be found on the neocities discord server! haha shameless self promo)) so far, the most recent one uploaded to my site on september 4, 2022.
the first ideas of jack aric comic can be found from around may 2021!!! ill try to find pics, but that was definitely jack aric. it wasn't exactly going to be comics, but i'm not saying ^^

JACK

jack is technically the first ever character to debut on jack aric comic, appearing on the first ever panel of the first ever comic. (lol sorry aric!) he was also the first jack aric character to come into existence at all. hence why jack goes before aric in jack aric. 'aric jack' doesn't sound good anyways...he's younger than aric though, as he's only 15 and his birthday is probably around november. like me :)
jack is a transgender guy whos on T already i think!!! he also likes coding, reading, and drawing!! i think it would be cool and meta if he made a graphic novel inside of a webcomic. he also has a twin brother, rhian (i don't like him)! he allegedly DOES have a pet snake (ass jake) but he hasn't appeared in an official issue yet... :(

ARIC

aric is technically the second ever character to debut, in the second panel of the first comic!!! the first concept art came a little bit after jack's by a day or two. despite that, he's older than jack :)! he is 16 and jack is 15. i'd like to think his birthday is in febuary or a late winter month like that.
aric is cisgender and asexual!!! probably also aromantic but idk, lol. in writings + the old jaric page, i mentioned he had a girlfriend but im reconsidering it. maybe they broke up, idk *shrug*
interests? i'd say like baking (real) or playing minecraft or something. he just like me fr fr
I 4GOT 2 MENTION HE HAS A CAT!!!! AND HIS NAME IS BEEMO!!! LIKE BMO FROM ADVENTURE TIME BUT A BEE :3 he's a black cat with big ol eyes

MINOR CHARACTERS

RHIAN

rhian is jack's twin brother. he appeared twice so far, once in issue #4 as a far-away + close up shot, and once in the first zine as literally a shadow with no facial features. lol! also i dont like him. probably never drawing him again

BEEMO

beemo is aric's cat, and hes literally so silly :3 he hasn't been shown in a web issue yet but he appears in both of the zines!!!!! i wanna send pics of him here he's literally so scrunkly :3

im gonna link the issues here...AND ALSO THE FAN COMICS!!!!

comic 1!
comic 2!
comic 3!
comic 4!
comic 5!
comic 6!
comic 7!
comic 8!

random comics in my sketchbook

fan comic by lythr0nax!

i want to organize this div more.....AND ALSO INCLUDE GRAPHICS THX FOR THE IDEA SCOURGE